فرمانده دریابانی قشم خبرداد:

کشف بيش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالاي قاچاق در مرزهاي آبی جزیره در سال گذشته 

سرهنگ پرویز امیری فرمانده دریابانی قشم از کشف بيش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالاي قاچاق در سال گذشته  در سطح مرزهاي جزیره خبر داد و گفت:۲۱۷  متهم و ۳۵۵ متجاوز مرزی در اين رابطه دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
سرهنگ پرویز امیری فرمانده دریابانی قشم از کشف بيش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالاي قاچاق در سال گذشته  در سطح مرزهاي جزیره خبر داد و گفت:۲۱۷  متهم و ۳۵۵ متجاوز مرزی در اين رابطه دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.
کد خبر: ۱۴۵۰۵۶۶

هرمزگان-جام جم انلاین-سرهنگ پرویز امیری فرمانده دریابانی قشم از کشف بيش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال کالاي قاچاق در سال گذشته  در سطح مرزهاي جزیره خبر داد و گفت:۲۱۷  متهم و ۳۵۵ متجاوز مرزی در اين رابطه دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند.

 سرهنگ « پرویز امیری » در گفتگویی خبری در تشريح موفقيت‌هاي مرزبانان دریابانی قشم درسال گذشته  ، اظهار کرد: اهميت اجراي طرح هاي مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره مورد توجه ويژه دريادلان مجموعه دریابانی قشم بوده  و برخورد با قاچاقچيان، از اولويت هاي جدي مرزبانان در اين شهرستان است.


وي  در ادامه افزود: در راستاي اجراي طرح هاي عملياتي و مقابله جدي با قاچاق کالا و ارز در جزیره بزرگ قشم و به منظور جلوگيري از هدر رفت سرمايه ملي، درسال ۱۴۰۲ با هدايت و برنامه ريزي هاي  انجام شده به همت مرزبانان غيور در پايگاه‌ درياباني قشم ، بیش از  ۲ ميليون و ۴۳ هزار  ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل، بيش از ۵۶ هزار قلم کالای ممنوعه و ضد فرهنگی بیش از ۳ میلیون و ۶۲۰ هزار نخ سيگار قاچاق، بیش از یکهزار رأس احشام قاچاق ، بیش از ۸ هزار دستگاه انواع لوازم خانگي، بیش از ۵۳ هزار ثوب البسه ، بیش از ۱۰ هزار و ۳۰۰ قلم لوازم آرايشي، بيش از ۹ هزار متر پارچه، 10 هزار و بیش از ۸۲ هزار قلم انواع کالای قاچاق   کشف شد.

سردار امیری با اشاره به انهدام چند باند قاچاق تصريح کرد: با تلاش شبانه روزي مرزبانان قشم در اين مدت ۱۳۹ فروند شناور متخلف ،۹ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتورسیکلت توقيف و در اين خصوص ۲۱۷  نفر متهم و ۳۵۵ متجاوز مرزی نيز دستگير و براي رسيدگي به اتهامات به  مراجع ذي صلاح تحويل داده شده اند.


فرمانده دریابانی قشم  با توجه به ضرر و زيان اقتصادي قاچاق کالا و ارز به خارج از کشور و به منظور جلوگيري از هدر رفت سرمايه عظيم ملي، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردم مناطق مرزنشين با مرزبانان در شناسايي و کشف جرايم از عموم مرزنشينان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق و نگهداري غيرمجاز توسط افراد سودجو و قانون گريز، در اسرع وقت مراتب را به مراکز  درياباني در نوار مرزي استان اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.


 امیری  با بيان اينکه کارشناسان، ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را بيش از ۲ هزار و ۸۰۰ ميليارد ریال برآورد کردند، گفت: اميد است مرزبانان به لطف پروردگار متعال در سايه توجهات حضرت بقيةالله‌ الاعظم (عج) و پيروي از فرامين نايب آن رهبر و فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي، همواره در راه خدمت به اسلام، قرآن، ولايت و جمهوري اسلامي ايران موفق باشند و با تلاش مضاعف موجبات توفيق بيشتر در تامين امنيت منطقه را فراهم آورند.

newsQrCode
برچسب ها: مرزبانی هرمز قشم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها